Mint minden weboldal a nokoartdesign.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, mikor az oldalunkon jársz. Az "OK" gomb megnyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További információt az Adatvédelmi nyilatkozatunkban találsz. OK
Termékek Menü
0
   

RÉGI OLASZ MÁRKÁK UTCAI CIPŐKÖN

Ko
2017-03-12 13:16:00

Sapori panforte - sienai édesség aszalt gyümölcsökből, mandulával ostyalapok között

Gianluca Gimini olasz designer összeválogatott néhány régi olasz márkát, melyek csomagolása és anyaghasználata olyan időket elevenít fel, amik lassan a feledés homályába vesznek. Az alap elgondolása az volt, hogy a múltban használt klasszikus formákat és anyagokat, amiket kiszorítanak a tömeggyártás eldobható termékei, megismertessen a fiatalabb generációkkal. Ezért elkészítette képzeletbeli cipő kollekcióját, melyeken megjelennek ezen termékek logói, színei, formája és szellemisége.

Cedrata Tassoni egy citrusos üdítőital, ami elérhető a legtöbb bárban és szupermarketben 1956 óta

Gyermekkori emlékeiből alkotott egy új univerzumot, ahol a gyártók összeállnak, hogy termékeik értékének megőrzése érdekében egy cipőkből álló sorozatot hozzanak létre. Elem, üdítő vagy kávé márkák arculatát Nike, Adidas és Lacoste sablonokra készítette. Érdekes megfigyelni, hogy az adott kortárs cipők formájához milyen szépen illesztette a több évtizedes elemeket.

Superpila elem, 1917-ben alapították a céget

Proraso, 1908-ban alapították Firenzében és 1948 óta gyárt professzionális borotválkozási termékeket

Ambrosoli Caramelle al Miele, mézes cukorka 1923 óta

Floid, bár Olaszországban gyártják valójában spanyol szakállápoló termék

Café Paulista, egy 120 éves olasz cég a Lavazza kiváló kávéja 1960 óta

 Forrás:

behance.net/GianlucaGimini

designboom

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog
blog comments powered by Disqus
Márkák